Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
atp creation

id : Fredericpapayou8
Reply
(02-06-2020, 03:08 AM)I Fredericpapayou80 Wrote: id : Fredericpapayou8

Nadal looks good but his creation is unnecesary since the game has this player fully licensesed,djokovic looks decent and Federer and Dimitrov are pretty bad.Nice try though,you can search my username in the academy to find some very good looking players,I have spent a lot of time trying to edit them and I think you will like them.
Reply
Nice , but once a career is started can you add or replace them still as was possible in AO 1 ? I can't find how to do it.
Reply
(02-07-2020, 09:06 AM)nikpen97 Wrote:
(02-06-2020, 03:08 AM)I Fredericpapayou80 Wrote: id : Fredericpapayou8

Nadal looks good but his creation is unnecesary since the game has this player fully licensesed,djokovic looks decent and Federer and Dimitrov are pretty bad.Nice try though,you can search my username in the academy to find some very good looking players,I have spent a lot of time trying to edit them and I think you will like them.

L'intéret de recrééer Nadal peut effectivement paraître inutile, mais imaginons qu'il n'est plus sous licence. Ce sera peut-être intéressant pour une suite.
J'avais refait osaka et je ne regrette pas de plus les tenues peuvent être actualisées.
J'ai vu de très belle réalisation de vous, notamment Thiem je crois.
Je serais intéressé de voir vos versions de Federer et Dimitrov car je trouve que celle réalisée en playface font peurs.

Envoyez tous des visuels de vos Federer et Djokovic  avec ID car pour moi si j'ai une critique à faire au menu recherche de l'académie c'est qu'il met trop en avant le nombre de téléchargement ce qui n'est visuellement pas probant de mon point de vue.
Reply
Updated 
id: Fredericpapayou8

Attached Files Thumbnail(s)

Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)